...in crisis


Αγαπημένη μου θέλω πάρα, μα πάρα πολλά να σου πω και σε προειδοποιώ θέλω να μιλήσουμε για πράγματα που ίσως δεν ακουστούν ωραία και με τρόπο που δε με έχεις συνηθίσει αλλά όπως πάντα, μαζί σου είμαι ειλικρινής.
Αν με ακολουθείς στο instagram ή στο facebook ίσως είδες ήδη ότι το Beauty in Crisis ήταν υποψήφιο στα Marie Claire blog awards 2014.. θεώρησα μεγάλη τιμή την υποψηφιότητά μου σε ένα θεσμό που μόλις ξεκίνησε στην Ελλάδα και δε σου κρύβω ότι ψωνίστηκα και ένιωσα λίγο "μεγαλύτερη", λίγο σαν να επιβραβεύεται η προσπάθειά μου, κάπως σαν αυτό το ταξίδι που κάνουμε μαζί να πήγε από τη βάρκα σε κρουαζιερόπλοιο.. Θέλω να στα πω λοιπόν με ειρμό όσο το δυνατόν μια και δηλώνω in crisis at the moment, να βάλω το μυαλό μου σε τάξη και τις σκέψεις μου σε σειρά, γιατί δεν μπορώ να μη σου πω πως νιώθω και δεν μπορώ να νιώθω καλά με τον εαυτό μου αν ξέρω ότι αγνοείς τη μισή αλήθεια..




Θυμάμαι ακόμα την απίστευτη χαρά μου για το πρώτο μου βραβείο (Μυρώνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ακόμα το σκέφτομαι με την ίδια χαρά να ξέρεις!).. Θυμάμαι επίσης την πρώτη αποστολή που είχα ως beauty blogger, λίγο μετά το ξεκίνημά μου, εταιρία επικοινώνησε μαζί μου και προσφέρθηκε να μου στείλει κάποιο προϊόν για review και δοκιμή, ακόμα νιώθω τον ελαφρώς παιδιάστικο ενθουσιασμό της στιγμής.. Θυμάμαι και τα πρώτα σχόλια, τις πρώτες φίλες του Beauty in Crisis, με τι χαρά και ανυπομονησία περίμενα να ακούσω τη γνώμη σου, την έκπληξή μου όταν έβλεπα μία ακόμα φίλη να προστίθεται στην παρέα μας.. Θυμάμαι όλες τις καλές στιγμές, κάθε συζήτηση, κάθε ερώτηση, κάθε μπράβο αλλά και κάθε κριτική.. Και δεν έχω αλλάξει, είμαι η ίδια, έχω τα ίδια όνειρα, το ίδιο συναίσθημα, την ίδια όρεξη, σκέφτομαι πάντα σε κάθε post, μία κοπέλα, σαν εμένα, απλά με λίγες λιγότερες "γνώσεις" στον τομέα της ομορφιάς, που περιμένει ίσως να ακούσει τη γνώμη μου.. Ακόμα και αν είναι μόνο μία, ακόμα και αν είσαι μόνο εσύ που με διαβάζεις τώρα, μόνο για εσένα και για εμένα, γράφω όλα αυτά για να ξέρεις το γιατί. Έχουν όμως περάσει πλέον πάνω από δύο χρόνια και δυστυχώς η γεύση που έχω από το blogging είναι γλυκόπικρη και τα βραβεία όσο και αν λάμπουν από μακριά, στο εγγυώμαι, χρυσός δεν είναι..



Η γεύση είναι "γλυκόπικρη" όταν βλέπεις την απογοήτευση στις περισσότερες bloggers να νιώθουν αναλώσιμες και να πιστεύουν ότι η προσπάθεια και ο κόπος τους δεν επιβραβεύεται ποτέ και δεν κάνουν τίποτα για αυτό. Είναι αν μη τι άλλο "γλυκόπικρο" να συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν blogs που δεν βασίζονται στην αγάπη του αντικειμένου τους και ταυτόχρονα αξιόλογα blogs που εξισώνονται με αυτά. Και όλοι αντιδρούν σε κατ'ιδίαν συναντήσεις, όλοι παραπονιούνται, οι bloggers, οι εταιρίες, οι αναγνώστες, κανείς δεν είναι ευχαριστημένος και όμως όλοι εμείς συνεχίζουμε με τον τρόπο μας να συντηρούμε την κατάσταση. 
Και τι γίνεται όταν γίνεσαι "μέρος του συστήματος"; Τι γίνεται όταν μεγάλη εταιρία σου ζητά να γράψεις τη θετική σου "γνώμη" για προϊόντα δανεικά; Τι γίνεται όταν συμμετέχεις σε ένα διαγωνισμό όπου οι όροι αναιρούνται από μόνοι τους από την πρώτη στιγμή; Τι κάνεις όταν σου ζητάνε να χαμογελάσεις ενώ δεν καταλαβαίνεις καν το γιατί; Πως νιώθεις όταν βλέπεις ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία; Τι σκέφτεσαι όταν η διπλανή σου που πριν από λίγο πίστευε ότι θιγόταν χαμογελάει ευγενικά για ένα δωρεάν προϊόν; Πόσο χαρούμενη είσαι όταν φορώντας το φόρεμα των ονείρων σου, χαμογελάς και ποζάρεις ενώ το ρούχο έχει ακόμα τα καρτελάκια του και πρέπει να επιστραφεί στο κατάστημα αμέσως μετά τη φωτογράφιση; Νιώθεις..απογοήτευση! Αναρωτιέσαι τι σχέση έχεις με όλο αυτό.. Νιώθεις σαν να χάνεις λίγο από το ύψος και λίγη από την αξιοπρέπειά σου, νιώθεις ότι όχι απλά δεν έχεις καμία ηθική επιβράβευση αλλά εξυπηρετείς δωρεάν την οικονομική επιβράβευση αυτών που ευγενικά σου ζητούν..να σε εκμεταλλευτούν λίγο ακόμα! Αισθάνεσαι ψεύτικη! Και λυπάμαι δύο φορές παραπάνω, έχοντας γνώσεις marketing, καταλαβαίνοντας λίγα περισσότερα πράγματα πλέον, γιατί καμιά μας δεν έχει το θάρρος να σταθεί και να απαντήσει απλά υπερασπιζόμενη τον εαυτό της και αυτό που αγαπάει. Γιατί μπορεί ένα post να γράφεται στο βωμό ενός νέου κραγιόν αλλά η αξιοπρέπειά σου είναι πολύ πιο ακριβή από αυτό!



Τα βραβεία που απευθύνονταν αποκλειστικά και μόνο σε bloggers, καταλήγουν να αποτελούν άλλο ένα μέσο δωρεάν διαφήμισης εταιριών. Ενώ στις συμμετοχές παρατηρώ ηχηρές απουσίες αλλά και υποψηφιότητες το link των οποίων δεν καταλήγει καν σε blog ή σελίδα. 
Μη θέλοντας να εκθέσω πρόσωπα και εταιρίες άλλωστε το  πρόβλημα δε στρέφεται προς κανένα συγκεκριμένα, απλά τα τελευταία γεγονότα ήταν η αφορμή, δεν μπορώ να πω τίποτα πιο ανοιχτά. Απλά θέλω να σε ευχαριστήσω αν ψήφισες το Beauty in Crisis για το βραβείο κοινού και να ξέρεις ότι εκτιμώ κάθε μία ψήφο ξεχωριστά, κάθε like και κάθε σχόλιο αλλά αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να υποστηρίξω κάτι που δε με εκφράζει και αναγκαστικά αποχωρώ από το διαγωνισμό. 

"Μερικοί άνθρωποι είναι τόσο φτωχοί, που το μόνο που έχουν είναι χρήματα.."
Δεν ξέρω καν ποιο είναι το "μετά" αυτού του post, ξέρω όμως ότι λέγοντάς σου όλα αυτά, νιώθω πολύ πιο ελαφριά και μερικούς πόντους ψηλότερη.. Και αν υπάρχει έστω μία και μόνο κοπέλα εκεί έξω που αποφασίσει να κάνει κάτι διαφορετικό, τότε αξίζει τον κόπο. Περιμένω τη γνώμη σου, περιμένω εσένα που θα συμφωνήσεις, περιμένω όμως και εσένα που θα διαφωνήσεις, γιατί θέλω να ξέρεις ότι εδώ η γνώμη σου ίδια ή αντίθετη, θα ακουστεί είτε μου αρέσει, είτε όχι!


 photo facebook_zpsfc352817.png photo twitter_zpsbc9cbb23.png photo bloglovin_zps23b150e4.png photo instagram_zps38eafd3c.png photo google_zps8dde294b.png
Aν θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα για ό,τι νέο ανεβαίνει, 
πρόσθεσε το email σου πάνω δεξιά 
("Follow by email")

Τα καλύτερα έρχονται!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...