November Favourites


I'm so happy!!!
Πυτζαμούλες, κουβερτάκι, ζεστές καλτσούλες σε christmas mood, πράσινο τσάι δίπλα μου, στολισμένο δέντρο απέναντί μου, έχω χωθεί στον καναπέ με το laptop, είμαι έτοιμη να μιλήσουμε μαζί για μηνιαίες αγάπες ομορφιάς και έχω ένα μόνιμο χαμόγελο στα χείλη. Είναι Χριστούγεννα!!! Είναι επίσημα (δε σ'έχω τρελάνει ακόμα;;) Χριστούγεννα!!! Και όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, νιώθω απίστευτα χαρούμενη και απίστευτα τυχερή.. για τους ανθρώπους που αγαπώ και έχω δίπλα μου, γιατί μπορώ να ονειρεύομαι και να κυνηγάω τα θέλω μου, γιατί μπορώ να γελάω και να ερωτεύομαι κάθε μέρα, γιατί μπορώ να μοιράζομαι αγάπες μαζί σου, να σε γνωρίζω κάθε χρόνο όλο και πιο καλά, νιώθω ευγνωμοσύνη για όλα τα "αυτονόητα" και μη, για όσα έχω και όσα θέλω, γιατί φέτος έχω κάτι "περισσότερο" από πέρσι και αν κάτι λείπει.. υπάρχουν άλλα που κρατάνε τις ισορροπίες και σε κάνουν να χαμογελάς! Κάνεις αναπόφευκτα απολογισμό έτους, θέτεις νέους στόχους, κάνεις λίγο την αυτοκριτική σου, καλύπτεις ή διορθώνεις τα λαθάκια και πάντα συνεχίζεις με χαμόγελο, γιατί έτσι "πρέπει", γιατί έτσι θέλεις και γιατί ένα κραγιόν, ένα νέο βερνίκι και το αγαπημένο σου άρωμα, βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.. σωστά; ;-)


Skincare & Body Stuff


Τολμάς να τη δοκιμάσεις;
Η νέα σειρά της The Body Shop, White Musk Smoky Rose, έχει κάτι από τη σαγήνη της νύχτας! Σε προκαλεί να βγάλεις το μυστηριώδη εαυτό σου. Είναι η νέα προσθήκη, στη χωρίς βαναυσότητα σε ζώα White Musk σειρά. Ανοίγει με μία κομψή μίξη από περγαμόντο, ροζ πιπέρι και φραγκοστάφυλο και προχωρά σε μία floral-musky καρδιά. Το γοητευτικό μπουκέτο από γλυκόπικρο tobacco flower και μία μοναδική black smoky rose συμφωνία, που μετριάζεται από ντελικάτο άνθος πορτοκαλιάς, σε παρασύρει. Ζεστό, θηλυκό, τολμηρό, αγαπώ ιδιαίτερα το Body Lotion που απορροφάται εύκολα, αφήνει την επιδερμίδα λεία και διακριτικά αρωματισμένη και δίνει μία αίσθηση πολυτέλειας. Μη σταθείς στην πρώτη δοκιμή, άφησέ το να εξελιχθεί στο δέρμα σου και άσε την εθιστική έκρηξη αρώματος να σε ταξιδέψει. Τολμάς;

Ψάχνοντας την τέλεια κρέμα ματιών..
 Η ευαίσθητη περιοχή κάτω από τα μάτια είναι ίσως το μεγαλύτερο skincare πρόβλημά μου. Έχω μαύρους κύκλους και πρηξιματάκια, ενώ κυρίως όταν χαμογελάω κάνουν την εμφάνισή τους πολύ λεπτές πρώτες γραμμές (αφυδάτωση λέει είναι η αιτία), τις οποίες προσπαθώ να περιορίσω, ακόμα και αν τις βλέπω μόνο εγώ προς το παρόν τουλάχιστον (ή μήπως όχι;).. Έτσι η αναζήτηση της τέλειας κρέμας ματιών δε σταματάει ποτέ μα ποτέ. Η first line της Apivita αν και απευθύνεται στη δική μου ηλικία, στο δέρμα μου ήταν ένα βήμα πίσω από αυτό που έχω ανάγκη. Έτσι, δοκίμασα τη Wine Elixir κρέμα για τα μάτια και τα χείλη, με 94% φυσική σύνθεση, με κόκκινο κρασί και κερί μελισσών. Απαλύνει τους μαύρους κύκλους και αποσυμφορεί το πρήξιμο, ενώ η πλούσια σύστασή της προσφέρει την ενυδάτωση που έχω ανάγκη. Η Apivita έχει αντικαταστήσει το νερό στη σειρά wine elixir με έγχυμα από πράσινο τσάι για να ενισχύσει την αντιοξειδωτική δράση των προϊόντων, είναι οφθαλμολογικά ελεγμένη και φυσικά δεν περιέχει συνθετικά συστατικά που μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα στην επιδερμίδα (Fragrance, Parabens, Silicone, Propylene Glycol, Mineral Oil and Ethanolamine). Απλώνεις απαλά μικρή ποσότητα ταμποναριστά γύρω από τα μάτια (και στο περίγραμμα των χειλιών) πρωί και βράδυ και την αφήνεις να κάνει το θαύμα της!


Hair


Ένα προϊόν ευρείας με επαγγελματικά αποτελέσματα!
Γίνεται; Μα δεν ισχύει "ό,τι πληρώνεις, παίρνεις"; Η γνώμη μου είναι ότι δεν ισχύει πάντα και σίγουρα δεν ισχύει στην περίπτωση της Ελαφριάς Μάσκας Περιποίησης 2 λεπτών για λεπτή τρίχα, από την Pantene Pro-V. Την απλώνεις σε μήκος και άκρες, σε νωπά μαλλιά, την αφήνεις να δράσει 2-3 λεπτά και ξεβγάζεις καλά. Ξεβγάζεται εύκολα, δεν αφήνει κατάλοιπα, δε βαραίνει την τρίχα και κάνει τα μαλλιά απίστευτα απαλά, ευκολοχτένιστα, λαμπερά και με κίνηση. Μπορεί εύκολα να συγκριθεί με το αποτέλεσμα που χαρίζει πολύ-πολύ ακριβή, επαγγελματική μάσκα που βρίσκεις στο κομμωτήριο. Θα τη βρεις στα Hondos Center και πολύ συχνά μάλιστα με έκπτωση, να τη δοκιμάσεις οπωσδήποτε και θα με θυμηθείς!

Μία ΒΒ για τα μαλλιά!!!
Εντελώς μη αναμενόμενο;! Αγαπήσαμε τη ΒΒ για το πρόσωπο, δοκιμάσαμε τη ΒΒ ματιών, γνωρίσαμε και τη CC, το επόμενο βήμα αλλά η ΒΒ για τα μαλλιά ήταν κάτι που σίγουρα δεν μπορούσαμε να φανταστούμε! Προστασία Νεότητας ΒΒ Κρέμα από τη Pantene, επαναστατικό προϊόν 7-σε-1, που υπόσχεται:
1- Δύναμη
2- Λάμψη 
3- Απαλότητα 
4- Ανάλαφρη περιποίηση 
5- Ενυδάτωση 
6- Επανόρθωση φθοράς
7- Ελαστικότητα στις άκρες
Μαζί με το αντίστοιχο σαμπουάν, conditioner και μάσκα είναι ένα αντιγηραντικό σύστημα που δυναμώνει την τρίχα και προστατεύει από τη φθορά από το styling και το χρόνο. Μία ΒΒ που θα λατρέψουν σίγουρα τα μαλλιά σου και εσύ!


Makeup


Twist! Twist!
Korres Twist Lipstick. Στο είπα και το εννοώ, δε ζω χωρίς αυτό και είναι σίγουρα ένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα του μήνα. Δες πολύ περισσότερα εδώ. Αν έπρεπε να επιλέξω ένα μόνο χρώμα (κάτι που πρακτικά είναι αδύνατο!) θα έλεγα ότι το Innocence είναι από τα ομορφότερα nude που έχω δοκιμάσει και με έχει βολέψει πάρα πολύ για το καθημερινό μου μακιγιάζ. Ενώ το βαθύ κόκκινο Passion είναι boyfriend approved και δείχνει υπέροχο ακόμα και μόνο του για τη βόλτα ή τη βραδινή σου έξοδο. 

My dream palette!
Bobbi Brown. Δε χρειάζεται να πω πολλά για μία από τις πιο αγαπημένες εταιρίες καλλυντικών παγκοσμίως, συνώνυμη της φυσικής ομορφιάς και των επαγγελματικών προϊόντων, η Bobbi έχει από τις καλύτερες και πιο σταθερές σκιές ματιών. Ακόμα υπερ-αγαπώ τις κρεμώδεις σκιές της που διαρκούν για ώρες και θα τις βρεις σε μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων αλλά αυτή τη φορά θέλω να σου μιλήσω για την παλέτα που μου έκλεψε την καρδιά. Bobbi Brown Rich Chocolate Eye Palette! Και όπως καταλαβαίνει όταν οι λέξεις "chocolate" και "palette" βρίσκονται στην ίδια πρόταση και το προϊόν φέρει την υπογραφή της Bobbi Brown, την ερωτεύεσαι και χωρίς να τη δεις. Αν τη βρεις (ενημερώθηκα, υπάρχουν ακόμα κάποιες στο Attica!!!) αγόρασέ τη με τα μάτια κλειστά!!! 7 αποχρώσεις, 5 matte, μία shimmer και μία sparkle, μαζί με ένα διπλό πινέλο, πραγματικά χρήσιμο. Αν είσαι λάτρης των ζεστών, φυσικών αποχρώσεων, σίγουρα θα τη λατρέψεις! Και μην ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά στις νέες εορταστικές παλέτες, που είναι στη wishlist μου.. και στα όνειρά μου!


Hands & Nails


Βάφω τα νύχια μου ασταμάτητα επί ένα χρόνο τουλάχιστον, με ενδιάμεσα διαλείμματα 2 ημερών το πολύ. Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, τα νύχια μου έφτασαν σε ένα σημείο που πραγματικά χρειάζονται μεγαλύτερη φροντίδα και φυσικά σε συνδυασμό με την πτώση της θερμοκρασίας που προκαλεί ξηρότητα, χρειάζομαι μία πολύ καλή κρέμα χεριών. Δημιουργός αρωμάτων και προϊόντων περιποίησης σώματος από το 1862, η Roger&Gallet, λανσάρει μία νέα σειρά από κρέμες χεριών και νυχιών στα αγαπημένα αρώματα R&G. Με 96% φυτικά συστατικά, χωρίς paraben, χρωστικές και σιλικόνη, είναι εμπλουτισμένες με βούτυρο Καριτέ και φυτικά έλαια, προσφέρουν 24ωρη ενυδάτωση και απαλότητα. Δεν κολλάει καθόλου και δεν αφήνει λιπαρότητα, έτσι την απλώνεις στα χέρια και επιστρέφεις αμέσως στη δουλειά σου. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος ακόμα και για τις πιο ευαίσθητες ενώ το μέγεθός της την κάνει ιδανική επιλογή για την τσάντα. Η δική μου επιλογή είναι η Roger & Gallet Crème Sublime Bois d'Orange Hand & Nail Cream αλλά υπάρχουν δύο ακόμα επιλογές, η Fleur d'Osmanthus και η Rose, ώστε να βρεις αυτή που ψάχνεις! Επίσης θα βρεις και τα αντίστοιχα νέα υγρά σαπούνια για τα χέρια και το σώμα.

Τί έχεις δοκιμάσει; Τί έχουμε κοινό; Τι αγάπησες εσύ πιο πολύ τον μήνα που μας πέρασε; Πες τα μου όλα, γιατί μπήκε ο Δεκέμβρης και θέλω ιδέες και tips, θέλω να γράψουμε μαζί γράμμα στον Άγιο Βασίλη, να ξεσηκωθούμε, να βολτάρουμε και να κάνουμε νέες δοκιμές, θέλω να λάμψουμε μέσα στη μαγεία των ημερών! Άσε μου σχόλιο ή link με τις δικές σου προτάσεις και ομορφιές..


Πήρες μέρος στο διαγωνισμό με αγάπες παντοτινές και διαχρονικές εδώ
Και επειδή η γνώμη σου μετράει, μην ξεχάσεις να συμπληρώσεις την έρευνα που θα βρεις εδώ!

 photo facebook_zpsfc352817.png photo twitter_zpsbc9cbb23.png photo bloglovin_zps23b150e4.png photo instagram_zps38eafd3c.png photo google_zps8dde294b.png
Aν θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα για ό,τι νέο ανεβαίνει, 
πρόσθεσε το email σου πάνω δεξιά 
("Follow by email")

Τα καλύτερα έρχονται!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...