Liebster Blog Award!!!

Hello Beauties:-)


Αααα!!! Βραβειάκι?? Ναι ναι!!! Οι beauties μου smugnificent και Fani του http://ourwalkingclosetssecrets.blogspot.com/ που πολύ αγαπώ, μου έκαναν την τιμή να μου χαρίσουν το Liebster Blog Award, ένα βραβείο που απευθύνεται σε νέα blogs με λιγότερους από 200 αναγνώστες.
Κουκλίτσες μου σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ! Είστε πολύ γλυκές και τώρα που το baby blog μου έχει ένα τόσο γλυκό βραβειάκι έχω ακόμα μεγαλύτερη ώθηση να συνεχίσω να μοιράζομαι μαζί σας αυτά που αγαπώ!
Αν λοιπόν  δεν έχετε δει το blog των κοριτσιών ρίξτε μια ματιά, γιατί είναι από τα πολύ αγαπημένα και αν σας αρέσει follow them ώστε το επόμενο βραβείο  που θα πάρουν να είναι για πολύ πάνω από 200 αναγνώστες;-)

Οπότε πλέον καταλαβαίνετε ότι τώρα που την ψώνισα και είμαι μια καταξιωμένη και επισήμως βραβευμένη blogger (να το τυπώσω και σε μπλουζάκι λέτε??χμμμ…), με μεγάλη χαρά χαρίζω με τη σειρά μου το Liebster Blog Award στις:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...