Mani Monday #5


Αυτή τη φορά πρέπει ξεκινήσω με ένα κάρο δικαιολογίες.. Γιατί από τη μία σου μιλάω για τα trends AW13 και από την άλλη σε μπερδεύω με αγάπες εκτός εποχής..
Καταρχάς ήμουν άρρωστη, ταλαιπωρήθηκα, είχα υψηλό πυρετό, για τρεις μέρες το μόνο που έκανα με επιτυχία είναι να κοιμάμαι και η επαφή μου με τον έξω κόσμο ήταν ένα θερμόμετρο, ένα τσάι και ένα αντιπυρετικό. Και στο λέω για να με καταλάβεις (δικαιολογία #1), είχα ανάγκη λίγο χρώμα, λίγο παραπάνω χρώμα ίσως, κάτι που να θυμίζει λίγο μέρες ξενοιασιάς. Άσε που ξέρεις πόσο αγαπώ τα minty χρώματα (δικαιολογία #2), τόσο που είναι δύσκολο να τους αντισταθώ ακόμα και μέσα στο χειμώνα, πόσο μάλλον αρχές φθινοπώρου, με τον καιρό να κάνει νάζια και να το παίζει αναποφάσιστος. Και εκτός αυτού, είχα και την κολλητή να γελάει και να κοροϊδεύει "ααα τώρα θα κάνεις πράξη την έκφραση μυρίζω τα νύχια μου..", ε και ήθελα να της αποδείξω πόσο άδικο έχει (δικαιολογία #3)! Άσε που θυμάμαι και την περσινή συλλογή της Essie για τα Χριστούγεννα, που ένα τιρκουάζ έκλεβε την παράσταση, σε αντίθεση με τα trends της εποχής και είπα να κάνω και εγώ την επανάστασή μου (δικαιολογία #4). Και τέλος, το έχω τόσο καιρό και το αγαπώ και δεν αντέχω να μην το μοιραστώ μαζί σου.. και αυτό δεν είναι δικαιολογία, είναι αλήθεια!
Λίγο mint χρώμα στα νύχια, ακόμα και off season δεν έβλαψε ποτέ κανένα άλλωστε..


Για να γελάσεις και για να παραδεχτώ πόσο άσχετη είμαι.. με το που το είδα από κοντά, άνοιξα να μυρίσω το βερνίκι από το μπουκαλάκι. Fail! Σε ενημερώνω για να μην την πατήσεις και εσύ όπως εγώ, τα μοσχομυριστά βερνίκια μυρίζουν αφού στεγνώσουν στα νύχια σου. Και για να τσεκάρεις το άρωμά τους πριν τη χρήση αρκεί να τρίψεις ελαφρώς την "Scratch n' Sniff" επιφάνεια, πάνω στη συσκευασία.


Models Own Fruit Pastels Collection. Μία συλλογή της Models Own (στην Ελλάδα θα τα βρεις εδώ) από παστέλ αποχρώσεις που απελευθερώνουν, αφού στεγνώσουν, φρουτώδη αρώματα, που ταιριάζουν με το όνομα και την απόχρωσή τους. Τέλειο; 
Το Apple Pie φώναζε το όνομά μου από μακριά! Φανταστικό, κλασικό παστέλ ερωτεύσιμο mint που κάνει τα χέρια να δείχνουν καθαρά και περιποιημένα. Και φυσικά σε κάνει να χαζεύεις τα νύχια σου και σου φτιάχνει τη διάθεση (σημαντικό)! Απλώνεται αρκετά καλά (τα παστέλ δεν έχουν και την πιο εύκολη εφαρμογή συνήθως) και χρειάζονται δύο στρώσεις, μία πιο λεπτή και μία πιο πλούσια, για άψογο, opaque αποτέλεσμα. Το πινελάκι είναι σχετικά λεπτό αλλά δε δυσκολεύει καθόλου στην εφαρμογή. Όσο για το άρωμα, είναι πολύ διακριτικό και θυμίζει όχι τόσο μηλόπιτα, όσο φρέσκα, πράσινα μήλα. Αφού πλύνεις τα χέρια σου κάποιες φορές, σταδιακά το άρωμα χάνεται αλλά το χρώμα μένει στη θέση του 4-5 μέρες αναλλοίωτο. 
Έχει το αγαπημένο μου χρώμα, απλώνεται καλά, έχει και την τσαχπινιά με το άρωμα, δε θέλει και πολύ να σου κλέψει την καρδιά!!

Έχεις δοκιμάσει Models Own; Έχω δει πολλά ωραία που θέλω να δοκιμάσω στο All about Eve και δεσμεύομαι ότι το "Apple Pie" ήταν το πρώτο βήμα.. Και αν έχεις προτάσεις τις περιμένω πως και πως!!
Ερώτηση-απορία SOS! Ακολουθείς τα trends ή δε διστάζεις να κάνεις την "επανάστασή" σου ανάλογα με τη διάθεσή σου;

Και επειδή η γνώμη σου μετράει, μην ξεχάσεις να συμπληρώσεις την έρευνα που θα βρεις εδώ!

 photo facebook_zpsfc352817.png photo twitter_zpsbc9cbb23.png photo bloglovin_zps23b150e4.png photo instagram_zps38eafd3c.png photo google_zps8dde294b.png
Aν θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα για ό,τι νέο ανεβαίνει, 
πρόσθεσε το email σου πάνω δεξιά 
("Follow by email")

Τα καλύτερα έρχονται!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...