I love my Z Palettes


Κακά τα ψέματα, αν βρίσκεις εύκολα απάντηση στην ερώτηση "γιατί χρειάζεσαι αυτή τη χρυσό-μπρονζέ-καφέ σκιά, που είναι ίδια με πέντε άλλες που έχεις στη συλλογή σου ήδη;" τότε αυτό το post είναι για εσένα!

Λατρεύεις τις σκιές σου, λατρεύεις τις παλέτες σου και βρίσκεις πάντα κάτι νέο που σου κεντρίζει το ενδιαφέρον και θέλεις να προσθέσεις στην ήδη μεγάλη συλλογή σου. Αυτό όμως που δε σε συγκινεί ιδιαίτερα είναι ότι δεν μπορείς να τις χαρείς, ότι πολλές φορές ξεχνάς την παλιά αγαπημένη σου σκιά, ότι στο νεσεσέρ σου είναι αδύνατο να χωρέσουν οι Dior, MAC και Urban Decay υπεραγαπημένες σου παλέτες, ότι κουράζεσαι να ψάχνεις στο χάος για να βρεις το χρώμα που χρειάζεσαι.. Είχα δοκιμάσει διάφορους τρόπους στο παρελθόν με αυτοσχέδιες παλέτες αλλά τίποτα δεν ήταν ικανοποιητικό αισθητικά και πρακτικά. Είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σου ανακοινώσω ότι έχω τη λύση! Είναι εξαιρετικά βολική και χωράει τα πάντα! Αναφέρομαι στις Z palettes, που είναι η νέα μεγάλη μου αγάπη!

Τις είχα ήδη δει σε ξένα blogs αλλά από τη στιγμή που τις πήρα στα χέρια μου, ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Και φυσικά με την κλασική παιδική μου ανησυχία, έτρεξα να αδειάσω τις άβολες παλέτες μου και να βάλω τις σκιές, που μέχρι πριν λίγο καιρό αγνοούσα, όλες μαζί στη Z palette. Πόσο βολικό!! Πλέον τις έχω όλες (σχεδόν) μπροστά μου και τις χαίρομαι ενώ έχω ακόμα μεγαλύτερη έμπνευση και καταλήγω να χρησιμοποιώ σίγουρα περισσότερα χρώματα.



Πρώτο βήμα; Depot! Πρέπει δηλαδή με προσοχή να αδειάσεις τις παλέτες σου αλλά και να βγάλεις από τη θήκη τους τις μονές σου σκιές. Μπορείς να δεις περισσότερα εδώ ή να κάνεις μια μικρή έρευνα στο internet γενικότερα, όπου θα βρεις αναλυτικότατες οδηγίες και σχετικά βίντεο.
Δεύτερο βήμα. Τα "δύσκολα" τελείωσαν και αφού κατάφερες να βγάλεις τις σκιές σου (ή τα ρουζ, τα κραγιόν και οτιδήποτε άλλο έχεις σε παλέτες) χωρίς απώλειες, κολλάς τα ειδικά μεταλλικά αυτοκόλλητα στο πίσω μέρος. Σε αυτά μπορείς να σημειώσεις και τα ονόματα ή τους κωδικούς των προϊόντων ώστε να ξέρεις τί είναι τί. 
Τρίτο και τελευταίο βήμα. Τοποθέτησε τις σκιές στη Z Palette και καμάρωσέ τη!

Περιττό να σου πω ότι αφού έκανα depot τις MAC σκιές μου έκανα δύο Back-2-MAC (επιστρέφεις 6 άδειες συσκευασίες MAC στο κατάστημα και παίρνεις δώρο 1 κραγιόν) την επόμενη μέρα, παίρνοντας δωρεάν δύο νέα MAC κραγιόν! Άλλο ένα τέλειο bonus!!
Επίσης, πήρα μαζί μου στις διακοπές, όλες τις αγαπημένες μου σκιές, σε μία μόνο παλέτα χωρίς να χρειάζεται να ψάχνω, να επιλέγω και να κουβαλάω πολλές συσκευασίες.
Τέλος, ειδικά αν είσαι makeup artist ή beauty addict, το σίγουρο είναι ότι θα τις λατρέψεις και εσύ. Μπορείς να οργανώσεις τις παλέτες ανάλογα με το ποιες χρησιμοποιείς πιο συχνά ή κατά χρώματα ή κατά brand. Έτσι μπορείς να επιλέξεις χρώμα και μέγεθος ανάλογα με τις ανάγκες σου!

Και μια και δόθηκε η ευκαιρία να δω οοολες τις σκιές μου μπροστά μου και κλασικά τρόμαξα..τολμάω να ρωτήσω, έχεις κάνει ποτέ καταμέτρηση; Είναι και ο δικός σου αριθμός "τρομακτικός" ή μήπως προτιμάς να αγοράζεις συγκεκριμένα χρώματα που ξέρεις ότι σου πηγαίνουν και δεν κάνεις δοκιμές και υπερβολές;

Τις Z Palettes τις έχεις δοκιμάσει; Πως σου φαίνεται η ιδέα;
Αν σκέφτεσαι να κάνεις αγορές και δοκιμές, ρίξε μια ματιά εδώ! Στις προτείνω με τα μάτια κλειστά!!!

 photo facebook_zpsfc352817.png photo twitter_zpsbc9cbb23.png photo bloglovin_zps23b150e4.png photo instagram_zps38eafd3c.png photo google_zps8dde294b.png

Aν θέλεις να ενημερώνεσαι άμεσα για ό,τι νέο ανεβαίνει, 
πρόσθεσε το email σου πάνω δεξιά 
("Follow by email")

Τα καλύτερα έρχονται!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...