June Favourites


OK πραγματικά πως πέρασε ο Ιούνιος δεν το κατάλαβα! Ούτε καν.. κάπου ανάμεσα στα βιβλία, σε σχέδια για διακοπές και μια ίωση, που ακόμα με ταλαιπωρεί ελαφρώς, ο Ιούνιος πέρασε γρήγορα αλλά και βασανιστικά! 
Όσον αφορά τη beauty πλευρά του εαυτού μου, το μακιγιάζ μου μειώθηκε στο ελάχιστο, γιατί αφενός ήμουν πολλές ώρες σπίτι αφετέρου η ζέστη δεν αφήνει πολλά περιθώρια. Το POREfessional, γιατί πραγματικά βοηθάει, λίγη BB cream κυρίως στο κέντρο του προσώπου, bronzer, μάσκαρα και λίγο χρωματάκι στα χείλη..5' μακιγιάζ και είμαι έτοιμη!



Το POREfessional της Benefit αν έχετε λιπαρότητα ή πόρους θα σας σώσει! Χαρίζει άψογη όψη στην επιδερμίδα και κρατάει το foundation(ή τη BB Cream) στη θέση του για ώρες. Είναι best seller της Benefit και με διαφορά το καλύτερο primer που έχω δοκιμάσει!
Η BB Cream της Garnier με SPF15, είναι ότι καλύτερο για την εποχή, με 5 δράσεις (Ομοιόμορφη όψη, κάλυψη, ενυδάτωση, λάμψη και προστασία της επιδερμίδας από τις ακτίνες UV). Με λιγότερα από 10€ το μόνο που ίσως μπορέσει να πάρει τη θέση της στο νεσεσέρ μου, είναι η νέα BB Cream από τη Garnier για λιπαρές επιδερμίδες με SPF20 (την τεστάρω και θα σας πω εντυπώσεις σύντομα).

06-Aphrodite Scarlet, 202-Impulsive Fuchsia
Τα χείλη πιστεύω ότι το καλοκαίρι θέλουν χρώμα! Αισθάνομαι ότι έτσι ξυπνάει και το πρόσωπο, αποκτά ζωντάνια και ανεβαίνει και η διάθεσή μας. Τα Rouge Caresse, τα νέα κραγιόν της L'Oreal Paris είναι τα αγαπημένα μου. Σας τα έδειξα και εδώ και συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο για την εποχή.

Επειδή είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα bronzers. Τα χρησιμοποιώ όλο το χρόνο για να "ζεστάνω" την επιδερμίδα μου ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!!! Το συγκεκριμένο της LIERAC είναι το νέο μου αγαπημένο γιατί δίνει πολύ φυσικό χρώμα και διακριτική λάμψη. Ταιριάζει απόλυτα με το χρώμα της επιδερμίδας μου και δίνει πραγματικά την πολυπόθητη sun-kissed όψη, επίσης....ΣΣσσσςςς...δε σας λέω άλλα!! Stay tuned, review coming!

Επίσης από τη LIERAC δοκίμασα τη MASQUE ÉCLAT - βιταμινούχα μάσκα προσώπου με κίτρινο άργιλο, σας την έδειξα και εδώ. Είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή! Αν δεν τη δοκιμάσετε απλά χάνετε, προς το παρόν έχω το δειγματάκι αλλά μόλις τελειωσει ΠΡΕΠΕΙ να την αγοράσω!

Μικρότερη θυμάμαι να ξεχωρίζω στις φωτογραφίες ως το κοριτσάκι με την αφάνα και όχι λόγω πολύ κατσαρών μαλλιών αλλά λόγω παραμελημένων, πολύ φριζαρισμένων, τραγικών μαλλιών! :-Ρ Ακριβώς επειδή έχω το παιδικό τραύμα και επειδή τα μαλλιά μου είναι μακριά, σπαστά, λεπτά και βαμμένα, έχω αποφασίσει να τα περιποιούμαι πολύ.
Για τον Ιούνιο εκτός από τη μικρή μου παντοτινή αγάπη, ο αγαπημένος μου συνδυασμός ήταν το Moisture Repair Conditioner της Moroccanoil και το Elvive Δράση Αργινίνης X3.
Το conditioner της Moroccanoil (σας το έχω επίσης ξαναδείξει εδώ) αφήνει τα μαλλιά μου απίστευτα απαλά και ευκολοχτένιστα.
Το σαμπουάν της L'Oreal Elvive Δράση Αργινίνης X3, με την τέλεια συσκευασία, που απευθύνεται σε όσες έχουν μαλλιά εύθραυστα και αδύναμα, είναι ακριβώς ότι χρειάζομαι! Η αργινίνη που εμπεριέχεται στο σαμπουάν συμβάλει στη θρέψη του βολβού της τρίχας και στην αναδόμησή της ώστε, τα μαλλιά να μακραίνουν πιο δυνατά, πιο ανθεκτικά. Έχει ευχάριστο άρωμα φρούτων, δε βαραίνει τα μαλλιά και χαρίζει απαλότητα. 
Ο συνδυασμός του conditioner της Moroccanoil, του σαμπουάν Elvive Δράση Αργινίνης και το ότι αφήνω τα μαλλιά μου να στεγνώσουν φυσικά όταν μπορώ, έχουν βοηθήσει την τρίχα να δυναμώσει και τα μαλλιά μου να είναι και να φαίνονται λεία και υγιή.

Το γαλάκτωμα για αναζωογόνηση με πορτοκάλι&τζίντζερ το χρησιμοποιώ από το χειμώνα και ακόμα κρατάει. Έχει τέλειο όντως αναζωογονητικό άρωμα, που διαρκεί, ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει. Λεπτόρρευστο και ανάλαφρο είναι ότι πρέπει για τις ζεστές μέρες!

Τον κρεμώδη αφρό καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα της Apivita δεν τον αλλάζω με τίποτα! Δεν ερεθίζει τα μάτια, καθαρίζει σε βάθος χωρίς να ξηραίνει και με μια μικρή λούφα για το πρόσωπο(χρησιμοποιώ αυτή της φωτογραφίας από το The Body Shop) κάνει τέλεια απολέπιση.

Επειδή πρόλαβα να ξεκινήσω και μπανάκια (2 παρακαλώ!) και είμαι και σε mood διακοπών θέλω να σας δείξω και το αντιηλιακό γαλάκτωμα προσώπου και σώματος με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη από την Apivita επίσης. Το συγκεκριμένο είναι από τα λίγα που δε μ' αφήνουν να καώ στα πρώτα μπάνια, πράγμα σπάνιο.. Είναι σίγουρο ότι θα με βολέψει γιατί είναι κατάλληλο και για το πρόσωπο και για το σώμα, έχει υψηλό δείκτη, προστατεύει και από τις ακτίνες UVA, έχει 78% φυσικά συστατικά και πολύ βολική συσκευασία. Σύντομα θα το δείτε να πρωταγωνιστεί στο 3ο μέρος της έρευνας αγοράς για τα αντιηλιακά!
(Το 1ο μέρος εδώ, το 2ο μέρος εδώ)

Follow me on      ••• Bloglovin •••          ••• Twitter •••         ••• Facebook •••

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...