☼ Sun Protection ☼ Part 2. La Roche-Posay


Πείτε μου, όχι πραγματικά πείτε μου, θα το αντέξω.. πόσα μπάνια έχετε κάνει? Πείτε μου την αλήθεια.. ακόμα και αν είμαι κλεισμένη σπίτι και διαβάζω, ακόμα και αν έξω έχει κοντά 40 βαθμούς και εγώ έχω ίωση.. θα το αντέξω! Απλά πείτε το με τρόπο βρε κορίτσια.. Μαυρίσατε κιόλας, έτσι? Γιατί εγώ πραγματικά μπορώ άνετα να παίξω το λευκό ρόλο στην παλέτα, προς το παρόν. Ελπίζω πάντως να μην ξεγελαστείτε και βγείτε έξω χωρίς αντιηλιακό, γιατί ο ήλιος δεν αστειεύεται! Και αν διαβάσατε το προηγούμενο post (εδώ) θα ξέρετε ήδη πολύ καλά ότι ούτε εσείς πρέπει να αστειεύεστε μαζί του. Και δε θέλω δικαιολογίες! Και επειδή ξέρω πολύ καλά ότι κάποιες από εσάς το αποφεύγετε, γιατί δεν αντέχετε τη βαριά, λιπαρή αίσθηση του αντιηλιακού στο πρόσωπό σας, σας έχω την ιδανική λύση! 
Πριν από κάποιες μέρες η La Roche-Posay, μία από τις πιο αγαπημένες εταιρίες, μου έστειλε να δοκιμάσω το Anthelios XL tinted extreme fluid. Το λατρεύω!

Χρησιμοποιώ χρόνια το Anthelios XL extreme fluid της La Roche-Posay και είναι σίγουρα με διαφορά το αγαπημένο μου αντιηλιακό για το πρόσωπο. Το δέρμα μου είναι μεικτό και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες η λιπαρότητα είναι πιο έντονη. Τα περισσότερα αντιηλιακά, λόγω της υφής και της λιπαρής τους σύνθεσης, εντείνουν το πρόβλημά μου ενώ δεν είναι και λίγες οι φορές που εξαιτίας  της χρήσης τους κάνουν την εφάνισή τους αντιαισθητικά σπυράκια. Το συγκεκριμένο προϊόν όμως κάνει τη διαφορά. 
Το βασικό του χαρακτηριστικό είναι η εξαιρετικά λεπτόρρευστη υφή του και η ανάλαφρη αίσθηση που δίνει. Είναι η ιδανική επιλογή για κανονικό-μεικτό δέρμα, για δέρμα με τάση ακμής και για επιδερμίδες ευαίσθητες με δυσανεξία στον ήλιο. Μία λεπτή στρώση χαρίζει προστασία από τον ήλιο, δε βαραίνει το δέρμα και μπορεί να γίνει και μια πολύ καλή βάση για το μακιγιάζ. Βέλτιστη προστασία SPF 50+ ενισχυμένη κατά των ακτίνων UVA (πιο αυστηρή από τις ευρωπαϊκές συστάσεις), χάρη στο νέο σύστημα φίλτρων που συνδυάζει Mexoryl® SX και XL και Ιαματικό νερό της La Roche-Posay, με καταπραϋντική και αντιοξειδωτική δράση. Χωρίς άρωμα(για την ακρίβεια με διακριτικότατο, ευχάριστο άρωμα), με λιγότερα χημικά φίλτρα, δοκιμασμένο στο νικέλιο(επίπεδα νικελίου χαμηλότερα από το κατώτατο όριο για αλλεργικές αντιδράσεις σε ευαίσθητα άτομα), χωρίς Paraben και πολύ ανθεκτικό στο νερό, χαρίζει την ασφάλεια και τη σιγουριά που ζητάω για την αντιηλιακή μου προστασία. Παρά την ανθεκτικότητα του στο νερό, πρέπει να επαναλάμβάνουμε την εφαρμογή του συχνά (κατά μέσο όρο κάθε δύο ώρες), χρησιμοποιώντας επαρκή ποσότητα, ιδίως μετά το κολύμπι, το σκούπισμα με πετσέτα και την έντονη εφίδρωση.


Αγαπώ και την ιδιαίτερη, μίνιμαλ συσκευασία του, σε ιδανικό μέγεθος (50ml) όχι μόνο για να μην παραφορτώνετε την ήδη παραφορτωμένη τσάντα παραλίας αλλά και για να το έχετε πάντα μαζί σας μέσα στην πόλη. Λεπτομέρεια αλλά ιδιαίτερα σημαντική κατά τη γνώμη μου το λεπτό στόμιο από το οποίο βγαίνει το προϊόν, που επιτρέπει να βγάζετε κάθε φορά ακριβώς όση ποσότητα θέλετε και να μην αγγίζετε με τα δάχτυλά το προϊόν αλλά και να μην έρχεται σε επαφή το αντιηλιακό με "το οτιδήποτε", ασφαλέστερο επομένως από άποψη υγιεινής.


Το Anthelios XL tinted extreme fluid έχει τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά με το Anthelios XL extreme fluid με τη διαφορά ότι έχει και χρώμα. Οπότε ξεχάστε το "πρόσωπο φάντασμα" που δίνουν άλλα αντιηλιακά, αφού το tinted extreme fluid όχι μόνο μας προσέχει από τον ήλιο αλλά φροντίζει και την εμφάνισή μας. Κυκλοφορεί σε μία απόχρωση που ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες και η κάλυψη που δίνει είναι ελαφριά. Στόχος είναι να δώσει ομοιόμορφη όψη στην επιδερμίδα και όχι να καλύψει ατέλειες που χρειάζονται ίσως κάποιο concealer.
Η La Roche-Posay αποτελεί εγγύηση όσον αφορά την αντιηλιακή προστασία και αυτό το γνωρίζουν τόσο οι ειδικοί όσο και οι πιστοί πελάτες σε όλο τον κόσμο. Για πολλά χρόνια, το Anthelios XL προστατεύει το ευαίσθητο δέρμα και το δέρμα που υποφέρει από ηλιακές αλλεργίες προσφέροντας εξαιρετικά υψηλή προστασία και δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα.

Και ειδική σειρά Anthelios Dermo-Pediatrics για το ευαίσθητο παιδικό δέρμα..

Follow me on      ••• Bloglovin •••          ••• Twitter •••         ••• Facebook •••

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...