Giveaway ;-)



Hello Beauties!!

Προχθές βρέθηκα στο Hondos Center στο Κολωνάκι για να πάρω κάποια πραγματάκια απο Kiehl's, μια από τις πιο αγαπημένες μου εταιρείες που πραγματικά τα προϊόντα της πραγματοποιούν όσα υπόσχονται! Τις επόμενες μέρες θα σας δείξω και τί ακριβώς πήρα... Αλλά προς το παρόν έχω να σας πω νέα που σας αφορούν. Όπως ήμουν στο μαγαζί σας σκέφτηκα! Και έστω και λίγο καθυστερημένα σας έχω ένα χριστουγεννιάτικο δωράκι beauties μου!!!


Ένα από τα πιο αγαπημένα προϊόντα και ίσως το πιο αγαπημένο προϊόν για τα χείλη με υπέροχο άρωμα μέντας, σε ένα όμορφο τσαντάκι μαζί με δειγματάκια Kiehl's και την αγαπημένη μου κρέμα ματιών της Bioderma, για την οποία σας έχω ξαναμιλήσει. Μία κουκλίτσα από εσάς θα κερδίσει το δωράκι αυτό!

Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι:
- να γίνετε public followers μέσω Google Friend Connect-πάνω δεξιά στο blog για τις αρχάριες ;-)
- να κάνετε comment κάτω από αυτό το post με το email σας και το username σας
- για χρήστες του twitter, θα έχετε μία έξτρα συμμετοχή αν κάνετε tweet το giveaway

Ο διαγωνισμός λήγει τη Δευτέρα 9/1 στις 15:00 και τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν το αργότερο μέχρι Τρίτη πρωί. Η τυχερή θα επιλεγεί μέσω του random.org και θα ειδοποιηθεί μέσω email.

Σας εύχομαι καλή επιτυχία beauties μου!!!


Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και τα όμορφα σχόλιά σας!
Η νικήτρια είναι η  xrissa diam :-)
Συγχαρητήρια!!! Ελπίζω να σου αρέσουν τα δωράκια σου κουκλίτσα, θα επικοινωνήσω μαζί σου μέσω mail!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...