What's in my bag

Αφού έγινα παπί, με μαλλιά και ρούχα μούσκεμα και έτρεχα στους δρόμους με χαλάζι, κεραυνούς και αστραπές..γύρισα σπίτι..έβαλα ρούχα και παπούτσια στο καλοριφέρ, στέγνωσα τα μαλλιά μου και έκανα ζεστό καφέ, είπα να κάνω ένα ποστ που θέλω καιρό τώρα να κάνω. Χάρη στην Laoura ήρθε η ώρα να σας  ξεναγήσω στα ενδότερα της τσάντας μου!
Ξέρω τί θα πείτε...παίρνω όλο μου το σπίτι μαζί μου! Και ισχύει! Η τσάντα μου είναι η τσάντα του sport billy :-Ρ
Και η αλήθεια είναι ότι κλέβω και λίγο γιατί στην τσάντα μου υπάρχουν άπειρες αποδείξεις..διαφημιστικά φυλλάδια και διάφορα άλλα που δεν είναι για παρουσίαση...
Καθημερινά το τελευταίο διάστημα εναλλάσω την αγαπημένη μου μαύρη Longchamp με τη μαύρη Zara που πήρα στις εκπτώσεις και με έχει βολέψει πολύ.






YSL Rouge Volupte 2, YSL Rouge Pure Shine, MAC Creme Cup, Essence Almost Famous 44 

Τσαντάκια, πάρα-τσαντάκια, κάποιες φορές και άλλα τσαντάκια (Longchamp και Η&Μ στη φωτο), πορτοφόλι από Notos σε πολυυύ έντονο χρώμα για τα δεδομένα μου αλλά όταν είναι άδειο σου φτιάχνει τη διάθεση:-Ρ, ομπρέλα μόνιμα πια με τόση βροχή και γαντάκια, mini βούρτσα για τα μαλλιά, καθρεφτάκι MAC, καραμελίτσες, τσίχλες, κλειδιά και φυσικά οινόπνευμα για τα χέρια και υγρά μαντιλάκια είναι κάποια από όσα έχω πάντα μαζί μου! 
Και για την beaute πλευρά της ζωής..το παρακάνω! Πούδρα Clinique, Lipgloss Dior άχρωμο, που δεν κολλάει ΚΑΘΟΛΟΥ και ενυδατώνει πολύ, το αγαπημένο μου lip balm από την kiehl's για το οποίο σας έχω ήδη μιλήσει, το αγαπημένο μαύρο kohl chanel, 4 κραγιόν(έλεος είπατε?), lip balm Cumaea με γεύση βανίλια(νέο αγαπημένο για το οποίο θα σας μιλήσω σύντομα),  δειγματάκι από την banana republic rosewood και mini αρωματάκι Jo Malone, δειγματάκια από κρεμούλες...ουφ! Πολλά είναι!!
Και τώρα ένα tip! Η θήκη φακών δεν είναι στην τσάντα μου γιατί φοράω φακούς! Είναι στην τσάντα μου γιατί περιέχει από την μία θηκούλα την κλασική μπλε Nivea και στην άλλη την πολυχρηστική και πολύ αγαπημένη elizabeth arden 8 hour cream.



Follow me on      ••• Bloglovin •••          ••• Twitter •••         ••• Facebook •••


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...