Sunday Beauty Treatment




Hello Beauties μου:-)

Δεν ξέρω αν το παθαίνετε και εσείς αλλά οι Κυριακές μου έχουν πάντα πολύ ιδιαίτερους ρυθμούς.. Από τη στιγμή που ξυπνάω και βλέπω το φως τα μπαίνει στο δωμάτιο από τις γρίλιες όλα φαίνονται διαφορετικά! Ο χρόνος κυλάει αργά και πολλές φορές ειδικά το χειμώνα έχω μία χουχουλιάρικη, κακομαθημένη διάθεση.. Σήμερα λοιπόν υπέκυψα στην Κυριακάτικη ραστώνη και φρόντισα να κακομάθω τον εαυτό μου όσο πιο πολύ μπορούσα!

Ξεκίνησα με την αγαπημένη μου Apivita! 

Express beauty mask with pink clay 
Μάσκα προσώπου για απαλό καθαρισμό με ροζ άργιλο. Χάρη στις ιδιότητες της ροζ αργίλου καθαρίζει σε βάθος τους πόρους χωρίς να ερεθίζει την επιδερμίδα. Τα ιχνοστοιχεία, οι πρωτεΐνες σιταριού και ο χυμός από τριαντάφυλλο τονώνουν και αναζωογονούν την επιδερμίδα αφήνοντάς τη λεία και απαλή. Ιδανική για κανονικές, ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες.
Από τις πιο αγαπημένες μου μάσκες για το πρόσωπο που τη συνιστώ ανεπιφύλακτα γιατί καθαρίζει σε βάθος και αφήνει την επιδερμίδα καθαρή, λεία αλλά και ενυδατωμένη ταυτόχρονα. Και φυσικά είναι μια πολύ οικονομική επιλογή!

Express beauty mask with ginkgo biloba
Ταυτόχρονα με τη μάσκα προσώπου έκανα και μάσκα ματιών της Apivita. Άλλο ένα κλασικό παλιό αγαπημένο προϊόν! Ιδανική για μαύρους κύκλους και σακούλες είναι ότι καλύτερο για να αντιμετωπίσετε τα κουρασμένα μάτια από το ξενύχτι του Σαββάτου. Μάλιστα πολλές γυναίκες την αφήνουν όλο το βράδυ και την ξεπλένουν το πρωί ώστε να δράσει για πολλές ώρες και μάλιστα κατά τη διάρκεια του ύπνου που γίνεται η ανανέωση των κυττάρων. Δεν το έχω δοκιμάσει για να σας πω αλλά πρόκειται σίγουρα για πραγματικό beauty sleep!
Αφού περάσει το δεκάλεπτο-τέταρτο της μάσκας-χαλάρωσης πλένω το πρόσωπό μου με το all time classic αγαπημένο σαπουνάκι (το χρησιμοποιώ χροοόνια και δεν το αλλάζω με τίποτα) της Apivita με ελιά και λεβάντα κατάλληλο για πρόσωπο και μάτια ενώ τρίβω πολύ απαλά το πρόσωπο, εκτός από την περιοχή των ματιών με τη λούφα για το πρόσωπο από το Body Shop. Τα δύο αυτά προϊόντα τα χρησιμοποιώ για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου χρόνια και έχω δει μεγάλη διαφορά! Ο κρεμώδης αφρός καθαρισμού της Apivita καθαρίζει χωρίς να ξηραίνει και είναι κατάλληλος και για τα μάτια χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς και η λούφα του Body Shop κάνει απαλή απολέπιση αφήνοντας το δέρμα πραγματικά ΤΕΛΕΙΟ!

 Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής είχα ξεκινήσει την προετοιμασία από χτες το βράδυ. Πριν κοιμηθώ άπλωσα στο μήκος και στις άκρες των μαλλιών μου δαφνέλαιο! Είναι η τέλεια και πιο φτηνή μάσκα μαλλιών που έχω βρει. Παίρνω το μπουκαλάκι που βλέπετε στη φωτογραφία από το φαρμακείο λιγότερο από 3€ και ήδη το έχω σχεδόν ένα χρόνο και έχω πάνω από το μισό. Το καλοκαίρι το χρησιμοποιώ και στην παραλία ώστε να μην μπλέκονται τα μαλλιά μου.
Το επόμενο βήμα ήταν λούσιμο και μπάνιο.. Για τα μαλλιά αγαπώ τα προϊόντα Aussie και θα σας μιλήσω σύντομα για αυτά! Στο μπάνιο χρησιμοποίησα το body scrub της Cumaea και στη συνέχεια το body butter της Cumaea με υπέροχο άρωμα πορτοκάλι και γιασεμί. 
Η Cumaea παρασκευάζει παραδοσιακά σαπούνια με βότανα, έλαια με εκχυλίσματα βοτάνων και κηραλοιφές με θεραπευτικά βότανα. Βρίσκεται σε ένα μικρό χωριό, το Κοίλι στην ευρύτερη περιοχή της Κύμης στην Εύβοια. Δοκίμασα τελευταία τα προϊόντα της εταιρίας και τα θεωρώ εξαιρετικά! Είναι Ελληνικά, παραδοσιακά προϊόντα, με αγνά υλικά βασισμένα στις συνταγές της γιαγιάς. Το πρώτο που με κέρδισε ήταν η μυρωδιά όλων των προϊόντων αφού κάθε βαζάκι  που άνοιγα μοσχοβολούσε λεβάντα, πορτοκάλι, γιασεμί, τριαντάφυλλο ή άλλα βότανα της ελληνικής φύσης. Ευεργετικά προϊόντα, οικονομικά και κυρίως παραδοσιακά Ελληνικά ειλικρινά αξίζουν την προσοχή σας!

Επόμενο βήμα? Περιποίηση νυχιών! Για την ακρίβεια φουλ μανικιούρ! Είχα αφήσει αρκετά απεριποίητα τα νύχια μου γι' αυτό σήμερα τα φρόντισα ιδιαίτερα. Έβαλα σε ένα μπολ ζεστό νερό με λίγες σταγόνες αμυγδαλέλαιο με αιθέριο έλαιο τριαντάφυλλο(μυρίζει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ) και στη συνέχεια έσπρωξα τα πετσάκια(φροντίζω να μην τα κόβω αν δεν είναι απολύτως απαραίτητο) έκοψα τα νύχια, τους έδωσα σχήμα με τη λίμα, καθάρισα την επιφάνειά τους τρίβοντας απαλά με λίμα-μπάφερ. Αγόρασα προχτές το Original Nail Envy της OPI και σήμερα ξεκίνησα τη θεραπεία. Είναι σκληρυντικό νυχιών-θεραπεία. Την πρώτη φορά απλώνεις δύο στρώσεις σε κάθε νύχι και μέρα παρά μέρα απλώνεις άλλη μία στρώση και μετά από μία εβδομάδα ξεβάφεις κανονικά. Το Nail Envy βοηθάει τα νύχια να γίνουν πιο δυνατά και να μακραίνουν γρηγορότερα. Ότι πρέπει για τα δικά μου νύχια που ταλαιπωρούνται τόσο με το πολύ συχνό βάψιμο! Το τεστάρω και θα σας πω εντυπώσεις;-) Αφού ολοκληρώσω και με το Nail Envy που ενώ περιποιείται τα νύχια χαρίζει και λάμψη, περνάω στην ενυδατική χεριών. Χρησιμοποίησα την κρέμα της Cumaea που έχει υπέροχο άρωμα. Είναι λίγο λιπαρή για τα δεδομένα μου (μικτό προς λιπαρό δέρμα) αλλά είναι η ιδανική επιλογή για ενυδάτωση μετά το μανικιούρ, ειδικά αφού έχει και αναπλαστική δράση!

Τελευταίο βήμα? Μία κούπα πράσινο τσάι, ιδιαίτερα ευεργετικό για τον οργανισμό και ένα καλό βιβλίο για να ενισχύσουμε και την πνευματική μας ομορφιά;-) 
Παίρνω το τσάι μου και ξεκινάω "Το Νήμα" της Victoria Hislop! Καλή ξεκούραση beauties μου και καλή εβδομάδα!



Follow me on      ••• Bloglovin •••          ••• Twitter •••         ••• Facebook •••


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...