Maybelline Color Tattoo Eyeshadows


Hello Beauties μου:-)

Τί κάνετε? Πως τα περνάτε? Εγώ...χαμένη στην έρημο. Τελείωσα εξεταστική, μετά κόπων και βασάνων και βρίσκομαι με 38 πυρετό να κοιτάζω τον ήλιο από το παράθυρό μου... Πόσο χάλια? Πριν μπω λοιπόν στην  αξιοθρήνητη καραντίνα μου πρόλαβα κάπου στον ενδιάμεσο να κάνω μια σύντομη βόλτα στα μαγαζάκια! Και με μεγάλη μου χαρά είδα από κοντά τις νέες κρεμώδεις σκιές της Maybelline Color Tattoo Eyeshadows.

Πρόκειται για κρεμώδεις-gel σκιές σε 12 αποχρώσεις (προς το παρόν στην Ελλάδα δεν έχουν έρθει όλες) που υπόσχονται τέλεια εφαρμογή και 24ωρη διάρκεια με έντονο χρώμα που δεν ξεθωριάζει. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνες τους, ως βάση για άλλες σκιές αλλά και ως eyeliner.
Εντυπωσιάστηκα και με τη συσκευασία τους που δίνει την αίσθηση ενός ακριβού προϊόντος, καθώς πρόκειται για την κλασική γυάλινη συσκευασία, που έχουμε συνηθίσει σε κρεμώδεις σκιές πολύ πιο ακριβών εταιρειών. Έκπληξη ήταν και τα χρώματα που επέλεξε η Maybelline για το προϊόν αυτό, χρώματα που επίσης περιμένει κανείς να δει σε πολύ ακριβές εταιρείες! Έτσι θα βρείτε μια αρκετά μεγάλη ποικιλία από ουδέτερα αλλά και έντονα χρώματα άλλα ματ και άλλα frost/shimmery αλλά όλα σε υπέροχη βελούδινη υφή. Οι αποχρώσεις που δοκίμασα εγώ δίνουν οπάκ αποτέλεσμα και στεγνώνουν αρκετά γρήγορα άρα αν θέλετε να τις δουλέψετε θα πρέπει να κινηθείτε γρήγορα και κατά προτίμηση να δουλέψετε κάθε μάτι ξεχωριστά!
Έχω δηλώσει ήδη fan των paint pots από τη MAC, γιατί παρά τα λιπαρά βλέφαρά μου είναι οι μόνες που κρατούν τη σκιά αναλλοίωτη όλη μέρα. Έχω να πω λοιπόν ότι οι Color Tattoo σκιές της Maybelline είναι η νέα μου αγάπη! Μοιάζουν πολύ με τις paint pots και από άποψη συσκευασίας και από άποψη προϊόντος και διάρκειας. Προς το παρόν τις έχω χρησιμοποιήσει ως βάση-primer και ως eyeliner για πολλεεες ώρες και όντως έχουν καταπληκτική διάρκεια! Οπότε με μεγάλη μου χαρά ομολογώ ότι βρήκα το νέο αγαπημένο μου primer στη Maybelline και μάλιστα στην εκπληκτική τιμή των 8,45€!!

Αν και δυσκολεύτηκα να επιλέξω χρώμα για να ξεκινήσω τη γνωριμία μου με τις Color Tattoo με κέρδισε τελικά το 40-Permanent Taupe, ένα πολύ ξεχωριστό χρώμα, καθώς δεν έχω ξαναδεί taupe απόχρωση σε ματ κρεμώδη υφή! Μπράβο Maybelline ;-)




 


Follow me on      ••• Bloglovin •••          ••• Twitter •••         ••• Facebook •••


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...